"DZIEŃ DOBRY PIĘKNY WROCŁAWIU"

W dniach 7 – 8 maja 2019 r. uczniowie klas 3 gimnazjum i 8 szkoły podstawowej brali udział w wycieczce do Wrocławia. Wyruszyliśmy o godz. 5 rano spod budynku szkoły w Pobiednie. Po długiej podróży wybraliśmy się do słynnego wrocławskiego ZOO. Tam zobaczyliśmy wiele egzotycznych zwierząt. Ogromne wrażenie zrobiły na nas zwierzęta wodne znajdujące się w największej atrakcji wrocławskiego ogrodu zoologicznego Afrykarium. Jest to jedyne na świecie oceanarium poświęcone wyłącznie faunie Afryki. Następnie oglądaliśmy Halę Stulecia – jeden z nielicznych w Polsce obiektów światowego dziedzictwa UNESCO. Na jej tle obejrzeliśmy pokaz fontann multimedialnych. W godzinach wieczornych udaliśmy się do Oddziału Muzeum Narodowego, aby obejrzeć słynną „Panoramę Racławicką”. Po zwiedzaniu zakwaterowaliśmy się w hotelu. Na drugi dzień, ostatnim punktem programu wycieczki, było poznanie dziedzictwa kulturowego, historycznego i naukowego stolicy Dolnego Śląska. Wrocławski przewodnik zabrał nas na uroczą wyspę Wrocławia – Ostrów Tumski. Kolejnym miejscem, które zwiedzaliśmy był Rynek tego miasta, przepiękna Starówka. Idąc w kierunku Starego Miasta szukaliśmy po drodze krasnoludków, które są jedną z atrakcji turystycznych Wrocławia. Zadowoleni i pełni wrażeń późną porą wróciliśmy do domów.